Mijn lijst met blogs

dinsdag 30 maart 2010

afwas

Sinds enkele dagen is de afwasmachine stuk.
En met een gezin van 6 kan je je wel voorstellen dat er elke dag een stapel ligt.
Die afwasmachine is dus echt een mooie huishoudhulp.
Nu niet dus.
Ik doe nu 's morgens en 's avonds de vaat met de hand
en,  een beetje onverwacht, ik mis mijn huishoudhulp niet echt.
Nee, het is nog een beetje ontspannend ook.
Je tijd nemen om rustig met je handen in dat warme water te bewegen.
Benieuwd of ik dat binnen een weekje ook nog denk.

9 opmerkingen:

Marjan zei

We wachten het af ..... :-)

Roelien zei

Ha, dat heb ik een half jaar gedaan. Daarna toch maar de reparatie op aandringen van vrienden en: weg dat rustgevende gevoel met je handen in het warme water.

veerle zei

Toen ik pas blogde, schreef ik een gelijkaardig stukje: (http://www.bloggen.be/sprokkels/archief.php?ID=33).
Wij zijn natuurlijk maar met drie, en toch... toen ze uiteindelijk gemaakt was, was het ook weer goed, hoor.

klaproos zei

whaaaa.
jawel hé, ik kan me der wel wat bij voorstellen pelgrim,
toen ik moest verhuizen mistte ik ook mijn vaatwasser...
nu al lang niet meer :-)

relaxen the easy way :-)

adelheid zei

Ik leef dit jaar voor 't eerst in een huis met afwasmachine, maar herinner me levendig, het spelen met water ;-)

wim22 zei

wij hebben er géén...
we zijn met z'n drieën,
ik doe de afwas,
elke dag, 's morgens en 's avonds.
Soms met een glimlach,
soms met een zucht.
Groetjes.

fotorantje zei

en bij de afwas, als je die samen met de andere huisgenoten doet, ontstaan de meest intense gesprekken.
Bij ons was dat toch zo

Louise zei

't Is pure luxe maar mijn vaatwas heb ik toch lief. Als die dan eens een keertje stuk is, dan ervaar je natuurlijk net de aangename kanten van de handwas en onoverkoombaar is het natuurlijk niet.

Mirjam Kakelbont zei

Wij vinden het al wat minder, als we een vakantiehuisje hebben gehuurd waar geen vaatwasser is, kun je nagaan, hoe verwend we zijn! Dus sterkte ermee...